Шановні клієнти та партнери!
Наша країна зараз переживає складний час через російську навалу, але це згуртовує та об'єднує українську націю.
Українська Архівна Компанія 🇺🇦 також зазнала втрат та збитків від дій російських агресорів. Однак ми все одно продовжуємо надавати послуги. З першого травня наш головний офіс відновлює роботу у штатному режимі. Наразі працює центральний офіс компанії у місті Києві, архівосховище в Вінницький області та команда віддалених операторів обробки та збору даних в м. Чернігів.
Як і раніше, ми надаємо послуги:
➡️ зберігання документів в нашому архівосховищі;
➡️ архівації та впорядкування паперів.
Протягом останніх тринадцяти років Українська Архівна Компанія є чи не єдиною у державі з виключно українським керівництвом, бенефіціарами, співробітниками та головним офісом. Ми – провідна організація, що забезпечує архівне зберігання документів та виконує весь комплекс архівних послуг.
Всі кошти, що ми отримуємо завдяки власній діяльності, залишаються у державі та направляються на розвиток економіки України та забезпечення добробуту наших співробітників. Сьогодні, як ніколи, важливо бути єдиними. Перемога буде за нами! Слава Україні!
Українська Архівна Компанія 🇺🇦
ПРИКЛАД РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОЕКТУ
Клієнт: Мережа автозаправок «ШЕЛЛ»
Задача: Організація зберігання існуючого архіву документів та оптимізація процесу прийому документів, що надходять із регіонів, на зберігання.
Рішення: На підставі попереднього аудиту існуючого архіву документів, Українська Архівна Компанія підготувала пропозицію по етапах та цінах передачі архіву на зберігання.
Складання опису документів, упаковка документів в архівні короби, транспортування існуючого архіву в наше архівосховище, реєстрація та розміщення документів у архівосховищі.
Виходячи з наявної кількості документів, були прораховані щомісячні витрати на зберігання та користування документами. Крім того, існувало завдання щодо організації прийому нових документів з регіонів, безпосередньо в наше архівосховище.
Технічні фахівці УАК підготували опис існуючих документів, упакували їх та розмістили в архівосховищі. Щомісяця здійснюється прийом нових партій документів, їх упаковка та складання описів.
Результат: Замовник істотно скоротив витрати на зберігання документів, скоротив час пошуку та отримання затребуваних документів за минулі звітні періоди, оптимізував витрати на персонал, а також оптимізував процес потрапляння нових документів з регіонів до архіву підприємства.